advertisement

TESTIMONI: OMEGA GUARD SHAKLEE



Jom tengok sendiri testimoni-testimoni kawan-kawan saya ni..

 Testimoni Omega dan Alfalfa Berat Turun


Jangan terkejut dgn berat yg turun tu, dalam kes turun mendadak agak jarang berlaku, rakan saya ni mengalami masalah usus yg termendap dengan sisa makanan dan najis. Lepas dia ambik set ni, sistem perkumuhan menjadi lancar dan mencuci usus beliau. Hasilnya bila sisa mendapan dikeluarkan dia akan mengalami susut berat. Sisa mendapan yg terkumpul lama mungkin mempunyai berat 3-5 kg tau!

 Testimoni Omega: Hilangkan kebas2 tangan dan cerahkan kulit


Omega Guard memang membantu masalah saraf. Kebas2 pada bahagian tangan dan kaki adalah disebabkan saraf. Kulit menjadi cerah sebab Omega Guard membantu melancarkan perjalanan darah ke seluruh anggota termasuk kulit. Masalah kulit kusam akan kembali cerah dan ceria bila darah merah cukup.



 Testimoni Omega kawal berat ketika hamil

Haa, kalau risau berat naik mendadak atau melampau-lampau masa pregnant, boleh cuba Omega. Omega memang membantu mengawal selera dan membakar lemak2 tepu termasuk kolestrol jahat. Tambahan pula, pengambilan asid lemak Omega-3 ketika hamil membantu perkembangan bayi yg sihat. Pakej kan, mommy sihat, baby pun sihat.

 Testimoni Omega Kurangkan Kolestrol

Kolestrol ni bukan kira orang tua atau muda. Saya rasa kita yang muda2 ni dah kena start wat prevention tau. Kolestrol yg tinggi boleh menyebabkan penyakit jantung (pembunuh no 1 Malaysia), dan darah tinggi.



Testimoni Omega: Eczema dan Asthma

Omega membantu mencairkan kahak serta melancarkan perjalanan darah yg sihat.


Cukuplah 5 dulu ye, nanti kalau ada yg terbaru saya tambah lagi ok..



Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925 @ 011-22308529
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905


No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...