advertisement

Birthday Datang Lagi..

23 September....

      Alhamdulillah... Genap lagi setahun umur aku. Dah 23 wey! hihi.. Habis lah, lepas ni mesti banyak soalan-soalan cepu mas aku dapat. "Bila nak kahwin", "hang bila lagi nak naik pelamin ni", "nak tunggu anak raja ka".. Ala relak ar mak cik, pak cik baru 23 kot, kecoh arrr... Haha..

Ok, ok.. Lupakan bab kahwin2 tu. Menyampah plak fikir. Calon tak ada, macam na nak fikir kahwin. Macam takut ja kalau pilihan keluarga..huhu

Umur makin meningkat.. Mestilah impian dan cita-cita pun semakin banyak.. Haha.. Aku memang terkenal dengan sikap angan-angan aku. Ntah la, memang dari dulu lagi aku suka sangat berangan-angan. Kadang-kadang orang mengata aku, "hang ni nak jadi Mat Jenin, berangan ja".. Apa-apa lah..

Benda-benda yang aku berangan tu, sikit sebanyak aku dah capai k. Aku bukan berangan ntah apa-apa. Semuanya yang agak lojik(tapi, ada jugak yg mengarut sikit..hihi..jgn maraa ar). Setiap angan-angan aku, aku akan pastikan aku capai. Sebab angan-angan aku bukan kosong belaka. Semua tu memang aku nak dapat.

Aku akan selalu buat azam baru bila time birthday. Aku tak buat time tahun baru, huhu.. So sekarang nak buat list azam dan impian aku untuk tahun ke-23 umur aku. Hurmm... banyak benda nak list ni..
Kahwin?? nak masuk tak ek?.. haha.. Mungkin tak kowt (sebab xdak calon)..

Sapa2 yg share hari Happy birthday utk u olss..

k. Wasalam...


No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...